Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. Szkolenia to zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy. Uczenie się jest procesem nie ograniczającym się wyłącznie do dzieciństwa i młodości. Człowiek przez całe życie ma olbrzymie możliwości zmiany swojej osobowości oraz poszerzania wiedzy. Powinien je rozwijać z korzyścią dla siebie, jak i firmy, w której pracuje. Szkolenia to nie tylko nabywanie nowych umiejętności, to również zmiana postawy.
Proponowane szkolenia miękkie:
Zarządzanie:
- Przywództwo Sytuacyjne Ustalanie celów
- Przywództwo Sytuacyjne w praktyce Zarządzanie zmianą
- Planowanie strategiczne Motywacja
- Coaching Rola menedżera
- Praca zespołu zarządzającego wg Belbina
- Kreatywność – budowanie kreatywności u siebie i w zespole
- Budowanie zespołu i komunikacja w zespole wg Belbina
- Integrowanie zespołu
Uniwersalne:
- Komunikacja interpersonalna Rozwiązywanie konfliktów
- Wpływanie na innych wg Belbina Zarządzanie sobą w stresie
- Zarządzanie projektami Zarządzanie sobą w czasie
- Techniki negocjacji Autoprezentacja
- Techniki prezentacji
Techniczne:
- Techniki sprzedaży: etap 1 – podstawy techniki Typologia klientów wg Belbina
- Techniki sprzedaży: etap 2 – komunikacja Techniki negocjacji handlowych
- Techniki sprzedaży: etap 3 – planowanie Profesjonalna obsługa klienta
- Planowanie sprzedaży Sprzedaż przez telefon